LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fokus för att bli bättre på första dejten
2015-03-06,18:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-06,19:03 av {2} TheD.)
RE: Fokus för att bli bättre på första dejten
Kan bidra med mitt recept för lyckade fika-dejter. Såna här saker jag fokuserade mycket på när jag "övade" dejter:
-Stadig ögonkontakt och se henne mycket i ögonen. Ej vika med blicken då det signalerar osäkerhet. Stark ögonkontakt skapar definitivt attraktion.
-Visa att man är en avslappnad och social kille.
-Bra hållning.
-Inte hålla med om allt utan våga ha en egen åsikt och inte vara för "agreeable". Tycker du annorlunda än henne så säg det. Visar också styrka och att du inte är där för att slicka röv.
-Skämtsam/flirtig och retfull ton. Visar humor, att du inte är ute efter "vänskap" och att du inte slickar röv.
-unreactiveness. Vad hon än gör eller säger så låt det inte rubba ditt sinnestillstånd, och om det nu gör det så håll masken och visa det inte utåt.
-Vara kongruent med hur du varit när ni skrivit till varandra. Har du skrivit att du ska knulla sönder henne och sen dyker upp som en nice guy så stämmer kanske inte det så jättebra med den hon förväntar sig att träffa.

Edit: Att belöna ointresse med att bjuda på kaffet är kanske inget genidrag heller. Låt tjejen betala själv ffs!

Meddelanden
RE: Fokus för att bli bättre på första dejten - av TheD - 2015-03-06,18:59

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  tips på första dejten ställen Beerpong 4 3,205 2012-09-15,11:53
Senaste inlägg:: Mössan
  Hur peppa när man är helt ur fokus? villemannen 4 3,100 2012-02-27,08:01
Senaste inlägg:: Doffe

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}