LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inre förändringar och kompisrelationer
|
2015-03-08,13:19,
|
|||
|
|||
RE: Inre förändringar och kompisrelationer
(2015-03-08,10:49)confused... Skrev: När jag var i tonåren på grund av dålig uppväxt, gick i slitna kläder, hade knappt pengar osv så var jag väldigt låg social status samt social fobi så satt ofta tyst i ett hörn vid sociala sammanhang som innehöll mer än mina absoluta närmaste vänner. Först totalt socialt och våga knappt prata när en brud var i samma rum. Jävligt najs framsteg du gjort. Respekt. Jag har en kompis som gått igenom en liknande process och gick från att ha väldigt låg social status till en jävligt skön alfa snubbe med sjukt bra "game". Vi satt och snackade om det härom dagen hur annorlunda han va för 3 år sedan, som en helt annan person. Från att va en riktig hardcase till den han är nu, helt sjukt. Eller bara ta han åt sidan och säga åt personen, beroende på hur bra relation man har till han. Vad de gäller folk som är trevliga när man är själv med dom men dryga i grupp så är det jävligt vanligt bland yngre. En bra grej att göra är att köra över dom verbalt och skämma ut dom lite, då lär dom ju sluta. Anyways, se upp för bitterhet bara, det är lätt att man för det när man upplevt hur människor fungerar från två olika vinklar. Peace |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Inre förändringar och kompisrelationer - av Set Theory - 2015-03-08,00:37
RE: Inre förändringar och kompisrelationer - av Schlinus - 2015-03-08,08:29
RE: Inre förändringar och kompisrelationer - av confused... - 2015-03-08,10:49
RE: Inre förändringar och kompisrelationer - av patrik.g - 2015-03-08,13:19
RE: Inre förändringar och kompisrelationer - av Fiskarn - 2015-03-08,16:58
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}