LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sweseduction , somthing went really wrong
2012-03-22,17:06,
Inlägg: #53
Sweseduction , somthing went really wrong
Evilvalle Skrev:här är ungefär som the general masses som gapar "GAME ÄR BULLSHIT ITS ALL LOOKS" å hänvisar till den senaste studien om science-of-beauty. Själv coldapproachade dom senast för 4 år i thailand när dom var riktigt jävla dyng.

Stor skillnad. Det är betydligt mycket svårare att få något ut av studier gjorda på människors beteenden än en orgasm och dess påverkan.

Evilvalle Skrev:BHAHHHAHHAHAHAHAHHAH

Ett sådant påstående kan enbart komma från en faggot som ej testat detta själv.

Placebo, BHHAHAHHAHA

Ok. Jag runkade senast i söndags. Jag borde alltså börja märka av fler alfatendenser hos mig själv och få mörkare röst senast i morgon vid 22 tiden. Jag kan ju återkomma då så kan vi ha den här diskussionen när jag har provat också.

Evilvalle Skrev:Ooooh shieeet

Och du är den förståndiga, vuxna människan som inte kan hålla en diskussion utan att komma med personliga påhopp?

Evilvalle Skrev:Finns hundratals sånna här rapporter:



Meeen ni vet, ITS ALL PLACEBO! DOM HAR ALLA PLACEBO! RUNKA RUNKA DRA I SNABELN!!!

Killen som du citerar har ju förfan ett sjukt beteende. Ingen normal människa runkar fem gånger om dagen, klart som fan han mår bättre när han slipper dras med ett beroende.


Meddelanden
Sweseduction , somthing went really wrong - av Jayson1 - 2012-03-22,17:06

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran Evilvalle 3 2,053 2012-02-22,04:17
Senaste inlägg:: Alexander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}