LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
The way of KILLING the relationship!
2015-05-11,15:32,
Inlägg: #6
RE: The way of KILLING the relationship!
(2014-04-07,14:02)trollface Skrev: Festliv
Sedan jag skaffade min tjej har jag inte känt något behov alls av att gå ut och festa. Faktiskt så föredrar jag en liten whiskey och en bärs hemma i soffan med någon polare. Låter kanske som en 40+are men det är faktiskt jävligt nice. Underskattat helt enkelt..

Det måste självklart inte bli så för dig och ert förhållande. En ska jag har lärt mig, går ALDRIG ut med din respektive, det kommer BARA bli FEL FEL FEL.. Jag gjorde det en gång och jag säger att jag aldrig mer kommer göra det aldrig någonsin beträda en nattklubb tillsammans med min tjej.

Vad händer när du går ut på krogen med tjejer? Precis, pre selection, eftersom du har flickvän blir du helt neutral och ointresserad av andra tjejer, damn.. precis det som du vill vara när du är singel right? Så helt enkelt, dont do it!

Här kommer jag att ge motbett som fan, men du kanske redan har kommit till dessa insikter själv.

Om din brud är under 30 kommer hon med all förmodan att vilja gå ut att festa. Är hon, i förmodad likhet med en själv baserat på inlägget (och detta säger jag utan illvilja) en soffpotatis, kommer punkten av tristess och slentrian att komma ännu fortare.
I annat fall då hon vill festa - sticker du inte ut med din brud så kommer hon bli ännu kåtare på att sticka ut med sina väninnor för en "girl's night out". Vill du verkligen släppa ut en brud du inte har en jävla aning om hur hon beter sig när hon festar ute? På så sätt är det viktigt att festa med flickvännen av två anledningar:
1. Du får möjligheten att påvisa det faktum att du är en eftertraktad kille. Finns inget som får ens donna att suga kuk lika bra som att kasta in lite svartsjuka och social desirability i bilden, och få hennes pollett att trilla ner gällande hennes utbytbarhet (eller iaf få henne att tro att hon är utbytbar). För er som får sand i PK-vaginan av parentesen kan nämnas att om DU inte spelar mind-games med bruden och får henne att dansa efter DIN pipa, så kommer bruden att få dig att dansa efter sin. Neutral maktbalans och -könspolaritet i ett förhållande är tyvärr inte ett recept för långvarighet. Än viktigare är dock...
2. SCREENING!!! Att festa med flickvännen ute är ett gyllene tillfälle för dig att se hur hon hanterar uppmärksamhet från det motsatta könet. Kort sagt kan man säga att hur hon beter sig på en nattklubb med dig ger dig värdefulla hints på hur hon beter sin ute på egen hand. Är själv inget fan av att köpa grisen i säcken, så det här ligger rätt högt på listan i avgörandet om jag kan lita på tjejen jag är ihop med eller inte.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Meddelanden
RE: The way of KILLING the relationship! - av golvmopp - 2015-05-11,15:32

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}