LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kroppsideal och utseendefixering försvinner med utveckling
|
2015-05-13,20:35,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-13,20:36 av {2} Beerpong.)
|
|||
|
|||
RE: Kroppsideal och utseendefixering försvinner med utveckling
(2015-05-13,04:17)Ragnarök Skrev: Nedan följer något som antingen tar bort lite av hjärndimman och är objektiv sanning, eller något som är en fet rationalisering. Intressant tankeställare faktiskt, tror hur man klär sig kan ha två vägar egentligen, tar vi klädstilen bussines casual så tror jag att man antingen väljer den stilen för att man ökar sitt självförtroende eller så klär man sig snyggt för att man helt enkelt är bekväm i det. Alla är ju olika och alla trivs i olika stilar, om du känner att du är närmare att finna ditt rätta jag och känner dig betydligt mer bekväm i ett par mjukisbyxor in public framför ett par tex chinos så go for it. Dock så finns ju i åtanke att hur du klär dig kan avslöja mycket om hur du är som person och du attraherar vid första ögonkast olika typer av människor beroende på hur du klär dig, så jag skulle nog säga att det är nog ett steg närmare självförverkligande sålänge inte din "avslappnade" stil kan förstöra för din nuvarande/framtida karriär.
Stay calm and play some beerpong
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Kroppsideal och utseendefixering försvinner med utveckling - av Ragnarök - 2015-05-13,04:17
RE: Kroppsideal och utseendefixering försvinner med utveckling - av golvmopp - 2015-05-13,04:46
RE: Kroppsideal och utseendefixering försvinner med utveckling - av Ragnarök - 2015-05-13,18:06
RE: Kroppsideal och utseendefixering försvinner med utveckling - av Beerpong - 2015-05-13,20:35
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}