LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
hur bibehåller jag en vänskaplig relation med en man?
|
2015-05-18,11:22,
|
|||
|
|||
RE: hur bibehåller jag en vänskaplig relation med en man?
(2015-05-18,11:08)trollface Skrev: Jag har en väldigt nära vän som är kvinna en av mina bästa vänner faktiskt. Hon ser bra ut, hon är gift och har tre barn. Visst skulle jag få möjligheten att ligga med henne så hade jag säkert gjort det, dock skulle det med högsta sannolikhet ta död på den relation vi har idag. Det är inte värt det, hon är också den enda vän av det motsatta könet.Du skriver att du inte pratar om sex med henne, och jag börjar fundera på om det kan vara boven i dramat att jag gör just det med mina manliga vänner. Personligen har jag inga problem med att vara objektiv när en man pratar med mig om sex, men det kan mycket väl vara så att ni inte kan distansera er på samma sätt? Gör min frispråkighet att det blir svårt att se mig på ett avsexualiserat sätt? Varför är en mycket bra fråga. Jag tror att jag generellt trivs bättre bland män därför att de är lite mer utåtagerande (för det mesta), och för att jag gillar gillar att få glimtar av deras perspektiv, bolla tankar med någon som inte nödvändigtvis tänker så "kvinnligt och känslomässigt" som jag. Dessutom roar de mig, det finns ingen kvinna i världen som hanterar min brutaläckliga humor lika bra som en man.. Men trots det så blir jag aldrig "one of the guys" som vissa tjejer tycks bli. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}