LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
hur bibehåller jag en vänskaplig relation med en man?
2015-05-18,14:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-18,14:40 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #20
RE: hur bibehåller jag en vänskaplig relation med en man?
[Image: a76.jpg]

Du får inte mothugg för att du är kvinna, eller för att du ställer en fråga, utan p.g.a att du säger korkade saker. Se det här som en praktisk studie i ocensurerad maskulin kommunikation - ingen här (tror jag) anpassar sina svar för att ligga med dig, och då blir konsekvensen att man får svar på tal om man häver ur sig mindre genomtänkta saker. Jag (och flera andra här inne) har skrivit rätt utförliga poster till dig som du har valt att avfärda, och istället läst in en massa orelaterad skit i, samt försökt projicera bilden av att jag har något personligt otalt med dig.

Coolt om anledningen till att du är här är ett genuint intresse av att lära sig mer om det manliga psyket, men om så är fallet skjuter du dig själv i foten rejält med att försöka blanda in en massa genustrams och floskler istället för att ta åt dig av de solida råden du redan har fått.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Meddelanden
RE: hur bibehåller jag en vänskaplig relation med en man? - av golvmopp - 2015-05-18,14:37

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}