LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
hur bibehåller jag en vänskaplig relation med en man?
2015-05-18,17:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-18,17:42 av {2} Set Theory.)
Inlägg: #24
RE: hur bibehåller jag en vänskaplig relation med en man?
Satan i gatan, får typ ont i huvudet av att läsa alla missuppfattningar och all ängslighet från TS sida, jag kan väl för fan inte vara ensam om detta? Jag menar inte att vara elak, men TS verkar ta allt superpersonligt. Jag menar, någon lägger upp en fjantig meme-bild och TS tror att det finns ett dolt illuminati-budskap bakom bilden. Nåväl, hon är väl här för att lära sig trots allt.

Angående vänskap mellan män och kvinnor så är den sorgliga sanningen den att få killar ser något intresse i kvinnor utöver att knulla dem och/eller få känslomässig bekräftelse. Utöver det så tycker jag att det finns något inneboende fjantigt med män som har en massa tjejkompisar som de inte ligger med. Jag kanske har en förlegad syn men det är min ärliga känslomässiga respons när jag hör om det. Jag vill själv inte vara den där snubben som har en massa heta tjejpolare som han aldrig knullar. Sedan finns det givetvis undantag som med allt. Jag har ju själv en tjejpolare som jag har ett givande utbyte med. Hon är väldigt manlig i sitt psyke även om hon är feminin till utseendet. Kan även nämna att jag känner noll sexuell attraktion till henne (inte tillräckligt snygg).


Meddelanden
RE: hur bibehåller jag en vänskaplig relation med en man? - av Set Theory - 2015-05-18,17:41

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}