LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Biffig kropp - respons?
2015-05-23,18:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,19:07 av {2} confused....)
Inlägg: #5
RE: Biffig kropp - respons?
Utan tvekan kommer han få ligga mer och troligt ha lättare att dra hetare brudar också , vissa brudar älskar såna kroppar.

Nu så hade jag inte Zyzz kropp men minns i slutet av tonåren och början av 20 åren när jag var vältränad och deffad, fick mycket mer uppmärksamhet ifrån brudar då än idag och ett gäng ligga möjligheter. Trots att jag hade social fobi, extremt osäker i mig själv "oskuld" och våga knappt prata med brudar. Nu så missa jag dom möjligheterna på grund av ovan nämnda orsaker. Men jag var extremt osäker i mig själv och våga inte ta sak fast brud ville sova med mig, lol.



Detta med looks dont mather är väldigt över hypat i PUA communityt. För att vissa som ser bra ut inte får ligga ändå, men alla dom fallen man hör om så har killen ifråga varit extremt blyg och dålig socialt. Ofta får dom snygga killarna chanser hela tiden men missar dom på grund av riktigt kasst game. Samt att vissa som ser dåliga ut är mer populära än dom som ser bra ut, men även här snackar vi extrem fall åt andra hållet och dom har långt över normalt game och riktigt duktiga socialt.


Med en zyzz kropp kommer du få ligg någon gång ibland enbart på grund av kroppen. Även om du inte kommer bli pimp enbart på kroppen och behöver då game också.


Kort och gott: Två killar med average Joe game , den ena helt otränad och den andra riktigt snygg och vältränad modell kropp med mycket muskler. Ganska givet så kommer den tränade få ligga mer.

(2015-05-23,18:45)Set Theory Skrev: Det är ju den gamla "går det bättre för att man ÄR hetare eller för att man KÄNNER sig hetare". Jag tänker på mina personliga erfarenheter. Har en polare som är väldigt passiv och har, i ärlighetens namn, ganska kasst game, men han är rätt biffig. Brudar öppnar honom minst 2-3 gånger på en kväll samt att det dubbla antalet tjejer slänger iväg IOIs. Han får ligga med ca 4-6 nya tjejer per år. Jämför detta med mig eller andra vänner som är betydligt mer aktiva och får samma resultat som polaren.

This. Så ser verkligheten ut. Muskler är inget magic pill men att ha riktigt snygg kropp gör det lättare.

Detta tar även RSD Tyler upp i något klipp. Ser man bra ut får man gratis ligg med jämna mellanrum, men du blir ingen player av enbart looks, då behövs game också.



Tror att jag aldrig i hela mitt liv stött på en riktigt vältränad och snygg kille som inte får några brudar alls. Även fast dom är blyga och osäkra så brukar dom få något ligg här och där, få flickvän osv. Jämför med en blekfet och ful kille som är blyg och osäker, så äre istället vanligt att dom är oskuld och har extremt svårt med tjejer.


Meddelanden
Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,18:31
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,18:36
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,18:45
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,19:22
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,19:41
RE: Biffig kropp - respons? - av golvmopp - 2015-05-23,18:48
RE: Biffig kropp - respons? - av confused... - 2015-05-23,18:54
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,19:46
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,19:50
RE: Biffig kropp - respons? - av Evilvalle - 2015-05-23,19:57
RE: Biffig kropp - respons? - av Bruno - 2015-05-23,21:15
RE: Biffig kropp - respons? - av Evilvalle - 2015-05-23,23:11
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,21:45

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}