LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Biffig kropp - respons?
2015-05-23,19:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,19:54 av {2} confused....)
Inlägg: #8
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,18:59)TonightIsTheNight Skrev: Yeah, det är frågan, han lär ju även känna sig mer bekväm när han får bättre social respons än nån som inte har kroppen.

Påverkar säkert det med, men att dra den lösningen på allt med looks blir fel.


Finns många exempel på vältränade och snygga killar som är ganska blyga och osäkra och har dåligt självförtroende, men ändå får ligga någon gång ibland, har någon snygg flickvän i bagaget osv.




Detta jag skriver nedan är min uppfattning av det hela, och jag är så säker på det så jag ser det närmast som ett faktum att så här ligger det till.

För dom flesta killar, alltså avarage Joe med genomsnittligt game och sociala färdigheter så kommer utseende att påverka ganska mycket. Skillnaden på om du får knulla 4or eller 7or samt hur ofta du lyckas lägra brudar är helt enkelt i dom flesta fall hur snygg du är. Desto sämre social status, sociala färdigheter osv desto mer påverkar utseendet din framgång. Till en viss gräns, är du skit blyg och skit kass socialt så får du svårt även om du ser bra ut.

MEN, du kommer aldrig lägra dom riktigt snygga brudarna 8+ om du inte har bra game och sociala färdigheter, även fast du ser bra ut. Kanske undantag om du ser extremt bra ut både i ansiktet och kroppen och inte bara har zyzz kropp utan även modell ansikte på det.


Om vi istället går åt andra hållet och börjar snacka killar med över avarage sociala färdigheter och game så minskar istället klyftan och desto högre upp desto mer minskar den. Och börjar vi snacka killar långt över avarage som är riktigt duktiga socialt och har tight game. Då gör utseendet minimal skillnad.


Så i TS exempel, ja, det kommer göra tydlig skillnad.

Hade exemplet istället för en avarage Joe varit med en kille som har bra game och duktig socialt, så hade den extra muskel massan och snygga kroppan gjort liten skillnad.

(2015-05-23,19:22)SvaMp_ Skrev: Det där är intressant, frågan är hur han ser ut i övrigt, är han lång, bra hållning, ser bra ut annars, hur är utstrålningen överlag.

Jag tänker iaf att jag tränar för min egen del, för att vårda min maskulinitet (låter gay men vet inte hur man ska uttrycka det) mer än att jag gör det för att få bitches.

Jag har alltid tränat mkt och tycker faen inte att jag fått mkt chicks på det föräns efter att man träffats ett tag, då är de oftast rätt hooked på ens kropp. Sen kanske jag inte visar upp mig tillräckligt vet inte.

Jag tror iaf mkt är maskulina utstrålningen musklerna kan ge, en biff med dålig hållning och allmänt sunkig tror jag inte får så mkt bara för sin massa, en kille med rak hållning, utstrålning, och lite definierade muskler är något annat.

Nu så är väl inte dålig och sunkig hållning med odefinerade muskler att klassa som zyzz kropp.

Skillnad på en riktigt snygg vältränad kropp och en halvkass avarage gymmare är till väldigt stor del hållning, aesthetics och definerade muskler.


Meddelanden
Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,18:31
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,18:36
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,18:45
RE: Biffig kropp - respons? - av confused... - 2015-05-23,19:31
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,19:22
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,19:41
RE: Biffig kropp - respons? - av golvmopp - 2015-05-23,18:48
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,19:46
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,19:50
RE: Biffig kropp - respons? - av Evilvalle - 2015-05-23,19:57
RE: Biffig kropp - respons? - av Bruno - 2015-05-23,21:15
RE: Biffig kropp - respons? - av Evilvalle - 2015-05-23,23:11
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,21:45

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}