LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Biffig kropp - respons?
2015-05-23,19:41,
Inlägg: #11
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,19:22)SvaMp_ Skrev: Det där är intressant, frågan är hur han ser ut i övrigt, är han lång, bra hållning, ser bra ut annars, hur är utstrålningen överlag.

Jag tänker iaf att jag tränar för min egen del, för att vårda min maskulinitet (låter gay men vet inte hur man ska uttrycka det) mer än att jag gör det för att få bitches.

Jag har alltid tränat mkt och tycker faen inte att jag fått mkt chicks på det föräns efter att man träffats ett tag, då är de oftast rätt hooked på ens kropp. Sen kanske jag inte visar upp mig tillräckligt vet inte.

Jag tror iaf mkt är maskulina utstrålningen musklerna kan ge, en biff med dålig hållning och allmänt sunkig tror jag inte får så mkt bara för sin massa, en kille med rak hållning, utstrålning, och lite definierade muskler är något annat.


Ja, det vore väl lite löjligt att reducera all hans framgång till att han är biffig, det är inte min mening heller. Däremot är han själv väldigt öppen med att en stor andel av hans ligg som han har fått genom krogen har till stor del varit pga hans utseende/kropp. Just i hans fall så har han dock hela paketet vad gäller utseende, dvs bra klädstil, lång, solbränd, vårdat utseende, snyggt ansikte och bra skäggväxt. Han fick dock inte ligga lika mycket tidigare när han var en skinny bitch, då var det kanske 1-2 nya tjejer per år. Jag tycker personligen inte att hans beteende har förändrats nämnvärt förutom att han är aningen mer självsäker idag, men vi snackar väldigt liten förändring. Utstrålningen överlag är väldigt reserverad, han ler inte mycket, dansar aldrig och blir lätt osäker om man bara tittar på honom. När han snackar med tjejer, dvs tjejer som approachar honom, så är han ofta väldigt "söt-charmig". Han klarar av att ha en konversation med en tjej, brukar gå rätt smärtfritt, många leenden från bådas håll osv. men får han någon form av shit-test så blir han sänkt direkt och det kommer fucka resten av hans kväll (jag menar allvar). Det sker dock väldigt sällan att han blir testad av tjejer utifrån vad jag sett.

Kan absolut köpa det du skriver om maskulinitet och utstrålning.


Meddelanden
Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,18:31
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,18:36
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,18:45
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,19:22
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,19:41
RE: Biffig kropp - respons? - av golvmopp - 2015-05-23,18:48
RE: Biffig kropp - respons? - av Set Theory - 2015-05-23,19:46
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,19:50
RE: Biffig kropp - respons? - av Evilvalle - 2015-05-23,19:57
RE: Biffig kropp - respons? - av Bruno - 2015-05-23,21:15
RE: Biffig kropp - respons? - av Evilvalle - 2015-05-23,23:11
RE: Biffig kropp - respons? - av SvaMp_ - 2015-05-23,21:45

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}