LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som öppnar sen nothing
2015-06-02,15:44,
RE: Tjejer som öppnar sen nothing
(2015-06-01,07:42)confused... Skrev: Mystery method går igenom detta ganska bra, plus mycket annat.

Ta hand är bara ett litet compliance test, ett av dom första fysiska man kan göra. Gå fram till random brud och ta hennes hand utan att ha pratat med henne och hon tar bort den, försök ta hand med en brud som inte gillar dig och hon tar bort den. Osv ja en brud håller inte hand med en kille hon inte gillar helt enkelt, även om det inte krävs att hon gillar jätte mycket.

Gå med på att ligga är det största compliance du kan få. Kyss är någonstans emellan, du måste skapat någon form av attraktion hos tjejen om hon ska gå med på kyss, men samtidigt betyder det inte jättemycket, iaf på krogen där hånglar brudar till höger och vänster, nyktert krävs det något mer.

Kyss däremot trodde jag alla blivit nekade någon gång, antingen spelar du säkert och bara kysser brudar du vet på förhand är kåt på dig eller så har du helt enkelt bara lätt att skapa attraktion hos tjejer så dom går med på kyss enkelt.
Lite nojjig för o läsa MM dock ärlgit talat, jag är rätt överanalyserande av mig i övrigt och har fan blivit gameskadad utan att jag fattade det själv. Tar mig jävligt försiktigt till teori osv nu, försöker natural så mkt som möjligt men lite teori är fan alltid bra, bara det inte går för djupt och mindfuckar en.

Vetefan, när jag var som vassast/mest ruthless i mitt game körde jag rätt mycket semichasningar med kyssar, alla funka typ vad jag minns, kan ju dock ha förträngt resten Smile Men är nog som du säger, har nog haft rätt stora odds när jag försökt då också.

Mitt problem är att jag ofta ger upp innan jag blivit burnad, om jag väl fått compliance i en tidig fas så är jag i mitt esse, är rätt bra på att ta det vidare, märkt bara att det är vägen dit jag ofta failar på. också märkt att på sistone jag kan bli butthurt vid "diss", måste fixas, inte bra alls!

Meddelanden
RE: Tjejer som öppnar sen nothing - av Nalirot - 2015-06-02,15:44

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ? tay 5 4,266 2016-08-08,14:13
Senaste inlägg:: StayHungry
  Får tjejer att bli kära i mig. Erikkars 5 4,115 2013-11-18,23:55
Senaste inlägg:: Erikkars
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 8,526 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 14 8,608 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil
  Tjejer som puttar ens på dansgolvet premium 3 1,947 2012-05-02,15:02
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}