LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som öppnar sen nothing
2015-06-23,15:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-23,18:47 av {2} Parafras.)
RE: Tjejer som öppnar sen nothing
Bumpar denna med uppdatering och tilläggsfråga.

Vi låg med varann förra veckan, hennes initiativ till att ses.

Innan vi låg fick jag pusha/leda/styra/känna mig tjatig 80% av tiden, alltså hon kom inte med så många förslag på att ses. Nu när vi legat, förrförra lördagen (alltså typ 10 dagar sedan), har jag hört av mig två gånger och frågat om vi ska ses igen -> det har inte gått. Såhär har det varit HELA tiden innan vi låg så IT'S IN HER NATURE. MEN, jag VET att om jag "investerar" mer/hör av mig mer så kommer hennes attraktion dö ut för mig. Ren psykologi och jag har upplevt det själv.

Med en KK jag hade förr så kunde jag få henne att åka kollektivt i 1 timme för att träffa mig om jag hörde av mig 10 på kvällen liksom, hookad som fan för jag hörde av mig kasst, betedde mig som om jag inte brydde mig ett PISS om henne. Ibland hörde jag av mig och frågade henne för att sedan dissa, "ahhh fuck kom på att jag har tvätt-tid.." typ. Men efter ett tag investerade jag mer och mer, fler och fler fyllesamtal -> hon började bli seg på svara osv.. you get the idea. Detta vill jag inte skall hända nu, detta är något jag måste lära mig i min självutveckling.

SÅÅÅÅ, om det är "sådan hon är" att skriva till mig var 5e gång jag skriver till henne, HUR ska jag få henne att bli investerad alternativt hur ska jag kunna höra av mig en TREDJE gång på mitt initiativ utan att verka needy?
OCH, hur behåller jag rollen som initativtagaren, ledaren, alpha super male om jag varje gång kan träffa henne när hon föreslår, men inte hon när jag föreslår? Överanalys, men jag funderar på att dissa henne om hon kommer med förslag alt. låtsas vara liiiite busy så "vi kan ses en kortis" typ. Annars är allt i hennes frame.

Mina idéer:
1. LED skiten ur henne, tänk inte på investeringsgrejjen, fråga ut henne, bry dig inte, kör hårt (risky metod.)

2. Inte höra av mig (3 dagar sedan sist) och låta HENNE komma till mig, funkade en gång innan vi låg, bör funka igen men kan leda till att allt rinner ut i sanden.

Låter som världens oneitis nu, men jag måste lära mig detta. Sumpar OFTA kk-relationer pga att JAG investerar mer - vilket jag lärt mig. Men om hon är passiv in her nature, hur ska jag då göra?

Alltid investera liiiite mindre är ju guld för att behålla the upper hand i relationen.

Meddelanden
RE: Tjejer som öppnar sen nothing - av Parafras - 2015-06-23,15:21

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ? tay 5 4,265 2016-08-08,14:13
Senaste inlägg:: StayHungry
  Får tjejer att bli kära i mig. Erikkars 5 4,114 2013-11-18,23:55
Senaste inlägg:: Erikkars
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 8,526 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 14 8,604 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil
  Tjejer som puttar ens på dansgolvet premium 3 1,947 2012-05-02,15:02
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}