LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejvänner, ger det er någonting?
|
2015-08-18,16:08,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-18,16:09 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Tjejvänner, ger det er någonting?
Här kommer ett exempel
Någon kanske känner igen sig i följde Träffade en tjej för flera flera månader sedan och vart KK, allt flöt på bra i början. Men efter ca 1 månad började hon få känslor, ville inte att jag skulle vara med andra för då skulle det vara "slut". Anyways jag fortsätta att ligga med andra såklart och varje gång vi haft sex frågade hon om jag träffat någon mer. Jag sa som det var, ibland hade jag det och ibland hade jag inte "hunnit" vara med någon annan. I vissa perioder låg jag bara med henne. Var alltid ärlig och ljög aldrig. Nu har hon friedzoonat mig pga att hon mår dåligt när jag är med andra säger hon. Imorgon ska jag träffa henne och säga som det är, talet kommer lyda ungefär såhär "jag gillar verkligen att vara med dig, jag är inte redo för ett förhållande. Men med tanke på att jag tycker du är så het så kommer jag ej kunna hålla mig att försöka med något mer, så därmed kommer inte en vänskaprelation fungera med dig, tråkigt är det då vi känner varann bra, men man kan ej få allt." Känns bara fel att vara friedzoonad, suger energi och allt jag gör med henne kan jag göra med vänner lika gärna |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}