LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejvänner, ger det er någonting?
|
2015-08-18,23:02,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-18,23:16 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Tjejvänner, ger det er någonting?
, "gjorde slut" på våran vänskap/relation ikväll. Första tjejen jag öppnat upp mig för sedan min flickvän, sexet har varit grymt och var kul att umgås med henne under KK perioden.
Men jag sa som det var, kan vi inte umgås intimt vill jag inte träffa dig mer alls. Var väldigt jobbigt att se då hon bröt ihop och frågade gång på gång varför vi inte bara kan vara vänner och ses iaf. Skulle iaf bara sluta med att någon av oss vart kära, och då blir det drygt då jag inte är klar än med game. Nu har det varit en period med olika KK's av/på ganska länge, och vad ska man säga. Sexet blir bra, men mycket drygt skit också som suger energi. En kalldusch och ut och öppna IRL igen så glömmer jag detta trubbel förmodligen Edit: mycket mitt egna fel att jag vart friedzoonad, ju mer vi umgicks och kom varann nära, ju mer släppte jag på överhanden och attraktion dog och jag vart en vän tillslut. Verkar som enda sättet att hålla en tjej kåt på dig är att vara en Upptagen player som kanske kan räddas, man knullar allt och går ej att stoppa. Men tillslut lyckas hon göra om dig, men makten finns hos playern då hon vet att han åker på knull-turne om hon inte accepterar läget |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}