LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jobb
|
2012-03-25,11:10,
|
|||
|
|||
Jobb
Yeah postar en tråd till!
En annan sak jag har funderat på hur länge som helst nu är vad jag vill jobba med! Jag fyller 20 i år och tog studenten förra året! Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med i mitt liv! Innan ville jag alltid bli polis men jag är inte så sugen på det längre, varför vet jag inte! Jag vill se vad där finns för fler möjligheter att välja mellan. Men jag lyckas inte hitta något som jag vill jobba med. Just nu jobbar jag på ett lager och håller på med orderplock vilket är något jag verkligen inte vill jobba med resten av mitt liv! Jag vill kunna vara fri på mitt jobb, alltså att jag bestämmer i stort sett över mig själv. Drömmen är jobb som artist av något slag, kan vara allt från musik till film, men det är inget som kommer hända eftersom jag inte har så stort intresse för varken spela musik eller spela film, men själva jobbet i sig är ju rena drömmen. Jag vet att det inte är bara glamour osv, men de bestämmer ändå över sig själva, you understand what I mean?! Eller en författare, ståupp komiker osv. Jag tycker det är sjukt jobbigt för jag vill inte välja ett jobb bara för att tjäna pengar utan jag vill verkligen kunna trivas med mitt jobb och gillad det jag håller på med! Några tips? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Jobb - av Madrock - 2012-03-25,11:10
Jobb - av xChocolate - 2012-03-25,12:47
Jobb - av Jesus Resurrected - 2012-03-25,20:34
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Killar som är duktiga med tjejer har ofta lågavlönade jobb? | Beerpong | 26 | 15,073 |
2012-10-31,13:36 Senaste inlägg:: Benson! |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}