LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejvänner, ger det er någonting?
|
2015-08-21,00:47,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-21,01:24 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Tjejvänner, ger det er någonting?
(2015-08-21,00:17)Willson Skrev: Ye np man, alltid bra med lite feedback. All right! Japp tack för påminnelsen. Första gången jag blivit friedzoonad på riktigt och tycker det sög fakriskt. Men är sjukt nöjd att jag klippte direkt och "gjorde slut". Hon kan ångra beslutet hon tog men jag kan enbart gå vidare. Allt jag kan göra är att låta henne höra av sig, vilket inte kommer hända. Som du säger, hör jag av mig "Leder" hon igen och jag hamnar i facket att jag vill ha henne mer och blir zoonad hårdare. Blir ut med wing imon på DG sedan NG, sova sen DG igen och kanske en Till NG Efter det har jag glömt henne förhoppningsvis. Men japp, erkänner att detta påverkade mig en hel del då det sög hårt. Så nu känner man lite hämnd känsla på det motsatta könet för dom är så random, vill gå ut och lägga en fittig push/Pull utan att closa, bara låta det ligga i luften en hel utekväll och suga energi på "offret" Sååå sjukt omogna tankar jag vet, men kan ej rå för Det. Läget suget helt enkelt ett tag efter! Men snart är det historia |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}