LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att få nummer. Betyder det någonting egentligen?
|
2015-11-22,00:04,
|
|||
|
|||
RE: Att få nummer. Betyder det någonting egentligen?
(2015-02-02,13:42)TrailBlazer Skrev: Känns fan ibland som att bruden är på ett tivoli med en massa olika sorters åk, men där man bara får välja ett. Alla företrädarna för åken cirklar kring bruden, tar sig fram och presenterar sin attraktion och hon kommer klart att tycka att många av dem verkar spännande.Good point. Väl folmulerat =) (2015-02-02,14:05)ångest101 Skrev: Bra liknelse.Relaterar starkt till detta. Man nobbar "njaaae kanske"-tjejerna utan egentlig anledning. Skulle tippa det är egot som spökar (som vanligt) och man är ute efter bättre brudar. Asså min "karriär" har sett ut såhär: ~18år: Fick aldrig ligga. Obviously ~19år: började fatta lite, fick ligga, om än sällan. Ofta överviktiga / inte så snygga ~20år: Här började jag avta tjockisknullandet men ibland hände det fortf. Lyckades få till det med en del hotties men tog oftast det jag kunde få. ~21-nu: Aldrig tjockisar, dock ibland tjejer som är på gränsen/mulliga, börjar fan bli mer o mer "allergisk" mot det, idk. Kanske för att man tränar så mkt o höjer kraven på nåt sätt? Dissar omedvetet(?) typ 6-7or ibland bara för att... ego? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hur går man vidare efter nummer... | Steel | 7 | 7,445 |
2016-01-05,11:51 Senaste inlägg:: Steel |
|
Komplimanter på sms från nummer man just tagit. | Spade | 2 | 2,176 |
2012-07-21,12:33 Senaste inlägg:: Poiuert |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}