LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att få nummer. Betyder det någonting egentligen?
|
2015-11-22,01:01,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-22,01:13 av {2} Steel.)
|
|||
|
|||
RE: Att få nummer. Betyder det någonting egentligen?
(2015-02-04,17:15)ångest101 Skrev: haahh åh vad jag känner igen mig i "pallar inte chatten" ge mig ditt nr. fan va skön sms konversation, helt magic i mina ögon fan haha påminner om en film, kommer inte på vilken nu men... Hade varit kul om du skrivit något i stil med: "Jo det är bra. Tänkte hälsa på dig imorgon. Ingen kaffe i mjölken, är laktosintolerant också!" istället typ eller jag vet inte, är lätt noob på detta fan! Kan man skriva sånt? asså egentligen bara för att knulla sönder logiken helt och hållet och göra det hela lite "korny" typ... eller jag vet inte! tänkte kanske hade fått henne att garva och därmed faktiskt släppt stämningen lite grann och gjort henne mer villig typ I dunno! (2015-11-21,23:09)ångest101 Skrev: Yepp. Tack för tipset mannen! Smart fan! ska testa det imorgon på den bruden jag fick nummer av. Första gången jag lyckats med nummer! och imorgon blire "kill-freindzy"... kör all in, do or die! Jag gick i samma tankar som du fan.... fick ju nummer men tänk om hon flakear ändå eller inte egentligen ville ge det tänkte jag... för jag va lite på... *pinsamt. behövde få ner fötterna på jorden lite också.... |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hur går man vidare efter nummer... | Steel | 7 | 7,445 |
2016-01-05,11:51 Senaste inlägg:: Steel |
|
Komplimanter på sms från nummer man just tagit. | Spade | 2 | 2,176 |
2012-07-21,12:33 Senaste inlägg:: Poiuert |
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}