LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Osäker i "hotfulla" situationer
2016-01-23,20:03,
Inlägg: #1
Osäker i "hotfulla" situationer
HEJ

Jag är en smal jävel som precis börjat gymma, har sprungit litegrann det senaste men ingen styrketräning. Jag är INTE "alfa" utseende what so ever och hade förmodligen åkt på däng ganska rejält om något skulle hända.

Saken är den att jag har aldrig varit i slagsmål, får ganska lätt adrenalin påslag och blir skraj när folk börjar käfta osv. Enligt mig är det bara irriterande att bli skrajj så fort någon höjjer näven eller blir hotfull. Jag hade tänkt börja i boxning nu när jag flyttade men köpte dyrt gymkort så har inte råd (handlar väl om prioriteringar), kommer detta gå bort när man blivit lite större eller är det nödvändigt att börja boxas/annan kamsport?

Och JA jag förstår att man inte blir Mike Tyson för att man börjar amatörboxning 2 ggr i veckan, men att ha fått några smällar eller slagits på en jävla säck är mer erfarenhet än ingenting. Bara man vet hur det känns kan man väl behålla lugnet i de situationer det blir "hotfullt". Plus att det känns rent utav ganska bögigt att veta att man inte kan "skydda" tjejen.

Ni som gått från smala pojkar till stora snubbar, känner ni er mer "säkra" i sådana lägen? Diskutera!


Meddelanden
Osäker i "hotfulla" situationer - av Parafras - 2016-01-23,20:03

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  ''Genererande'' situationer, hjälp ZeroGame 12 5,392 2013-05-21,19:47
Senaste inlägg:: ZeroGame
  Hur hanterar ni såna här situationer? illusionisten 5 2,077 2012-07-23,23:46
Senaste inlägg:: Avager
  Morgontankar angående imaginära situationer Stake 2 1,044 2012-07-07,11:25
Senaste inlägg:: noname2blame

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}