LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Osäker i "hotfulla" situationer
2016-01-25,01:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-25,01:35 av {2} Nalirot.)
Inlägg: #14
RE: Osäker i "hotfulla" situationer
Hamnar seriöst aldrig i bråk nånsin numera. Sjukt sällan. Som tidigare sagt, handlar om en själv till 99%. That 1% är en psyko som bara hugger dig, annars är det ditt kroppspråk, nån brud du snott, nåt du sagt / reagerat på som får dig att hamna i bråk.

Sen vafan, har fortfarande aldrig "slagits" på det sättet och jag har bråkat något enormt mycket i mitt liv. Att SLÅSS är enormt barnsligt imo och man bör fan fråga sig själv vad man har för självkontroll. Klart som fan det kan hända men är det en vana så är det verkligen verkligen något man bör se över, inte bara för det är fel utan för du kan torska rent juridiskt. Inte kul med misshandel på CV:t direkt Wink Så varför träna sig inför att slåss? Snarare din reaktion som är problemet.

Gymmet blir jag fortf lite aggresiv på, är ju en del av det. Men bara i ögonen liksom mot folk som utmanar, har djup respekt för alla som respekterar mig osv. Handlar om att "kolla" och "kolla" så att säga.

(2016-01-24,00:32)Parafras Skrev: Förstår helt vad du menar, har aldrig varit i slagsmål heller så har också lyckats ta mig ur sådana situationer men det är ALLTID med att jag blir skrajj. Hatar det. Vill kunna behålla lugnet, även inre lugnet. Inte bli uppbrusad och rädd liksom. Men tror att gym mycket väl kan hjälpa.

Att bli "skrajj" är ju som att känna pirret när du raggar upp en brud - känner du inte av det alls så är nåt fel. Frågan är ju bara hur man hanterar det =)


Meddelanden
RE: Osäker i "hotfulla" situationer - av Nalirot - 2016-01-25,01:34

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  ''Genererande'' situationer, hjälp ZeroGame 12 5,382 2013-05-21,19:47
Senaste inlägg:: ZeroGame
  Hur hanterar ni såna här situationer? illusionisten 5 2,064 2012-07-23,23:46
Senaste inlägg:: Avager
  Morgontankar angående imaginära situationer Stake 2 1,040 2012-07-07,11:25
Senaste inlägg:: noname2blame

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}