LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
|
2016-01-30,07:03,
(Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-30,07:16 av {2} tay.)
|
|||
|
|||
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-29,20:46)Toledo Skrev: mhm Ekonomi , själv då Toledo? (2016-01-30,01:04)Oxtilia Skrev: Hur tänker du att du ofta raggar(de) på brudar med pojkvän där? För mig om man har sån nice typ karma attityd, borde man inte ha respekten att gå till de 100 andra brudarna utan pojkvän? Finns ju alltid minst 3x så många som inte har bf närvarande. Jag tänker att jag är bättre än hennes pojkvän (I de flesta fall) och därför Hade tjejen varit gladare med mig än hennes pojkvän. Oxtillia, ang karma attityd, när Det är en BRA pojkvän kommer jag aldrig flörta med Hans tjej , har djup respekt för genuint bra killar. Det är mest Om Det är någon sådär kille som tjejen fick "nöja sig med" Återigen, jag bara berättar Mina erfarenheter då jag Gillar detta forum, ta inte Det som något advice, jag har endast legat Med 2 , min sorts erfarenhet är mest sociala livserfarenheter Pga min ofta extrovert beteende som lett till ett händelserikt liv.....snarare än sexuellt...so yeah Läs Det som underhållning men Om ni vill ha tips på Hur man fixar ligg läs evilvalle, godsgift ragnarök etc istellet.... |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Mommy issues | WALL-E | 14 | 10,213 |
2014-11-22,19:31 Senaste inlägg:: WALL-E |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}