LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur utveckla Nightgame?
|
2016-02-05,18:12,
(Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-05,18:18 av {2} Fiskarn.)
|
|||
|
|||
RE: Hur utveckla Nightgame?
Okej, update för denna kvällen som bestod av en öl på en lokal bar innan vi började öppna:
För egen del gjorde jag det jag inte gjorde igår. Jag öppnade, måååånga. Hursomhelst jag drog till TC vid 22tiden men fick ett telefonsamtal när jag var i hans hus. Han var i Darling Harbour och jag hörde hur han snackade med en tjej i bakgrunden. Jag mötte upp dem lite senare och tillbringande ett kort tag i en lokal bar, gott samtal och TC's "vän" från Portugal var mycket trevlig. Hur de känner varandra för dock han berätta men det finns en story Drog därefter till Chinese Laundry med TC. Jag har för mig att vi drog några korta ord innan jag sa att jag kommer dra å öppna några nu då jag tittat ut några intressanta (jag var ivrig som fan på att öppna haha). Jag drog solo till 2 tjejer som satt och käkade korv. Gick förbi, kollade, tog henne på armen och hon vände sig om, kollade på henne, väntade någon sekund samtidigt som jag gjorde en överraskad min och sa; "Omg, are you eating 5 hotdogs?" blablabla den ena var lite off redan från början men hon jag snackade med verkade gilla mig och hon garvade många ggr. 5-10 min senare kom sällskapet som var där för att käka, som tur var kom TC lägligt här så jag vände mig om till tjejen och sa att jag måste dra nu och att vi ses senare. Snackade med TC hur jag hade tänkt bygga upp min "nattklubbsöppnare" så drog en historia till honom. I slutet satte sig 2 tjejer bakom oss typ, varpå jag öppnar dem med den öppnaren. Dessa var dock urtråkiga, hade taskig engelska och kollade omkring sig mer än de ville prata, rejected tyyyp. Det är dock deras problem och jag avslutade med att säga typ, "I'm disappointed in you guys..:" Kunde inte bry mig mindre. Öppnar strax senare en tjej i baren med grönt hår med att säga "Heeey, wow, I like your hair" varpå hon blir sprillans glad och tackar mig. Vi drog ett par korta ord om drinkar innan hon i hennes ganska fulla tillstånd sprang vidare. Öppnar en grupp av 4-5 tjejer som sitter ensamma vid ett bord genom att bara dra dit, varpå jag får allas uppmärksamhet... väntar, drar ut en stol och säger därefter Heeeeeey. Minns inte vad jag sa efter det men jag började prata med 2 av dem och TC kom typ 10 sekunder efter mig och pratade med en av tjejerna. Minns att de var 18 år varpå jag retade dem lite. Roliga tjejer men för barnsliga, fick förövirgt smaka på drinkar. Strax därefter öppnad jag ett par om var jag kunde få tag på band (visst ja, frågade även en annan tjej, samt en vakt). Drog tillbaka till bordet där TC var, berättade vad de sa till mig. Samtidigt kom 4 tjejer och TC öppnade dem med samma situationsbaserade öppnare. Vi fick ett namn av ena tjejen så att vi kunde komma in på gästlistan. Enligt TC var hon tydligen intresserad av mig i efterhand...eller??? Vi testade MEN hennes namn var fel, hon var på gästlistan men inte den som hade gäster... Men men det kvittade då vi ändå skulle få betala 25 dollar.. var 5 dollar skillnad lol. Vi gick in igen gratis, snackar lite i första baren och TC vänder sig till en tjej som står bredvid oss och öppnar henne med åsiktsöppnaren "married thai" Kort samtal då hon antagligen väntade på hennes pojkvän som pissade.. Drar ner igen, jag får stark ögonkontakt samt ett leende med en mörk tjej, dock pratade vi aldrig utan bara ögonkontakt. Drog o tog ett glas vatten varpå en annan mörk söt tjej också ska ha vatten. Öppnar henne med cheers + något annat som jag inte helt minns... varpå hon menar på att man inte kan skåla med vatten. Jag säger att det är ren vodka, "are you sure"? I Promise... kort samtal. Drog till borden vid courtyarden varvid det är 90 % dudes så vi bestämmer att testa en annan klubb, klockan var på 1. Detta blev dock inte fallet då TC inte var pepp och jag kände inte för att köra solo även om jag var i bra mood (ska ju ut imorgon med och måste svara på några viktiga mail + dra till gymmet imorgon.) Hursomhelst, även om jag inte drog något nummer eller drog hem någon är jag nöjd. Jag uppskattade (var ivrig) att gå fram till nya tjejer och ville hela tiden prata med nya för att se vilka de var. DVS jag ville göra det. Pratade inte med någon särskilt superintressant, de flesta var snygga jovissst men ingen att hänga i julgranen direkt. Utbudet av tjejer var ganska begränsat. Men jag gick verkligen runt och var social, öppnade till höger och vänster så att målet för kvällen lyckades och jag är redo för att träffa nya tjejer imorgon. Och idag var jag nästintill nykter så ingen bakfylla imorgon!! Förövrigt bättre att gå ut nykter då man uppfattar tjejernas signaler bättre. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur utveckla Nightgame? - av T.C - 2016-02-04,17:40
RE: Hur utveckla Nightgame? - av Parafras - 2016-02-04,22:16
RE: Hur utveckla Nightgame? - av TonightIsTheNight - 2016-02-05,00:32
RE: Hur utveckla Nightgame? - av Fiskarn - 2016-02-05,06:39
RE: Hur utveckla Nightgame? - av T.C - 2016-02-05,02:18
RE: Hur utveckla Nightgame? - av zneppo - 2016-02-05,03:26
RE: Hur utveckla Nightgame? - av Fiskarn - 2016-02-05,10:50
RE: Hur utveckla Nightgame? - av bcude - 2016-02-05,03:37
RE: Hur utveckla Nightgame? - av Evilvalle - 2016-02-05,04:55
RE: Hur utveckla Nightgame? - av TonightIsTheNight - 2016-02-05,09:50
RE: Hur utveckla Nightgame? - av Fiskarn - 2016-02-05,18:12
RE: Hur utveckla Nightgame? - av T.C - 2016-02-05,19:23
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}