LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer med hög sexlust
|
2016-03-12,23:30,
(Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-12,23:47 av {2} Pienso.)
|
|||
|
|||
RE: Tjejer med hög sexlust
(2016-03-12,23:24)betamaster Skrev: Det kanske hon känner, men som Evilvalle sa (som förövrigt är extremt mycket mer erfaren än mig) så handlar det om makt. Hade du suttit på makten så hade hon varit tacksam om hon kände att du ville ha sex med henne vid varje tillfälle som gavs. Jo då tjejen var extremt kåt i mig i början och ville ha mig typ jämnt och nu är det omvänt. Fucking måste jobba mer på sig själv innan man går in i ett förhållande, eller nån jäkel som kan säga till långt bak i huvudet att det är dags att investera mindre och låt henne komma till dig. Uppskattar alla tips och råd, hur fan det än går med förhållandet så lär jag mig något, ska fan bokmärka denna tråd ifall jag trillar dit igen. Samtidigt tänker jag att hon inte har samma sexdriv som mig, ni som har haft längre förhållande eller är fortfarande i ett förhållande, är ni jämlika med sexdriften eller är det alltid att hon ska investera och tar intiativ och därefter belöna henne som gäller? Jag tänker hur får man tjejen att investera mer att vara en slyna när vi inte träffas, som att skicka bilder eller ta intiativ till porriga meddelande, ligger det på mig alltid, att kåta upp henne först? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Avsugning - Hur gå tillväga med tjejer man börjat träffa? | saffran | 15 | 13,583 |
2014-07-01,22:39 Senaste inlägg:: ångest101 |
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}