LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
How common are BDSM fantasies?
2016-03-14,23:10,
RE: How common are BDSM fantasies?
(2016-01-23,19:52)Parafras Skrev: I mitt huvud är det mer. Finns det någon "risk" med att utgå från att tjejer gillar fysisk dominans vid ONS? Gör ni andra det? Att fråga känns så jävla mesigt.
(Hoppas du har det fint i NYC, you lucky bastard)

Du kan ju vara dominant utan att för den delen vara för hårdhänt eller eskalera för fort. Inleda innanför dörren hemma hos dig/henne med att hångla upp henne mot väggen med lite tryck, hålla ihop hennes händer ovanför hennes huvud. Ganska milt, och kan göras med passion och inlevelse snarare än med styrka om man vill, men sätter en ton på det kommande ligget. Har haft flera ligg som har sagt att de gillar hur jag rör de på ett dominant sätt utan att faktiskt gå längre än ganska lätt beröring (inte deras ord, de har inte kunnat förklara). Gillar till exmpelatt hålla över halsen, kanske stryka med tummen över struphuvudet, utan att alls trycka överhuvudtaget. Tynga mig med en hand över deras bröstkorg/revben utan att de får andnöd osv. Hårda grepp på mjuka punkter som röven. Tung och bestämd ögonkontakt.

Det är sällan jag ligger med tjejer nuförtiden som jag gjorde förut. Pang på, hårt tempo, smisk och örfilar, jizz i fejan och direkt demonstrerande av min fysiska överlägsenhet. Har ledsnat och tycer inte det är intressant längre. Numera kna jag däremot leverera en deepthroat som ändå visar på viss ömhet, men samtidigt dominans.

Och för att återgå till topic så är det en kraftig majoritet av alla brudar jag har legat med som vill bli dominerade.

Meddelanden
RE: How common are BDSM fantasies? - av Vetinte - 2016-03-14,23:10

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}