LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Förhållanden, commitments & gräset är grönare på andra sidan
2016-04-14,22:22,
RE: Förhållanden, commitments & gräset är grönare på andra sidan
(2016-04-14,18:31)Sartre Skrev: Finns det något dom håller dig kvar hos henne?

Egentligen inte alltså. Det har bara blivit att vi blev mkt mer seriösa än tidigare "planerat". Såg det mer som KK men så har hon lyckats nästla in sig mer o mer typ. Hon har utvecklat starka känslor men jag inte, precis det jag försökte undvika i första början men vips, så är man här.

Får väl bara ta o göra det jobbiga helt enkelt, skulle nog göra oavsett.

Dock måste jag erkänna att det jag tänkte mest på var mitt ex. Tankarna till henne liksom. Att jag jämför dom två och att jag typ tänkt på henne medan jag vart med den andra i vissa tillfällen. Behöver lite input.

Jag känner själv att hon har en grad av "the one it is" så att säga, samtidigt som jag vet att hon är en slags soulmate till mig, vilket även är en av anledningarna till varför vi fucka upp så mkt. Samtidigt vill jag tro nånstans att det kan funka igen.

SPökar min hjärna till det totalt, eller finns det nåt i det? Kan mina känslor/tankar bero på att gräset bara ser grönare ut pga hon inte är där just nu och den andra är? Känner själv att det är fan båda, men tänkte om någon här kunde lyckas lista ut mellan raderna vilken idiot jag är eller nåt och hålla mig borta från mitt ex hehe.

Nu sitter jag dock o smsar med henne så ah, får se vart det här leder..

Meddelanden
RE: Förhållanden, commitments & gräset är grönare på andra sidan - av Nalirot - 2016-04-14,22:22

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 4,186 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 5,393 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Andra forum Dayize 5 2,630 2012-08-14,22:00
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Seduction - från andra sidan tunneln justlyon 14 6,508 2012-05-05,11:37
Senaste inlägg:: n1ce
  När tjejer pratar om andra killar Avager 5 2,811 2012-03-19,16:30
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}