LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ångest? Dålig självkänsla? bekräftelsebehov?
|
2016-04-18,11:58,
|
|||
|
|||
RE: Ångest? Dålig självkänsla? bekräftelsebehov?
"Om det är så att jag är så sjukt mycket ute efter bekräftelse från andra.... HUR BLIR JAG AV MED DET!!"
- abundance Drygt med ångest o skit, hade något liknande i höstas när jag jobbade konstant behövde rätt mycket pengar då jag skulle få lägenhet och ville ha alltind nytt så sov, åt, jobbade, repeat, plus att jag körde en deff på det, viktigt att stanna av och bryta mönstret, gör saker du tycker om, ät det du känner för, umgås med människor som får dig att må bra. Börja med att se till att du mår bra innan du går ut hårt och börjar fixa brudar igen, du kommer bara få dålig respons o då kommer du börja tvivla på dig själv ännu mer och tro mig jag vet. Sen snap är en guldgruva, var oförutsägbar, svara inte på allt, dröj med svaren, lägg ut grejer på mystorys när du gör saker, visa hur nice liv du har. Brukar göra en massa grejer på mystorys, är jag ute och äter med en brud så lägger jag ut det så andra brudar ser, för att i nästa dag lägga ut på två vinglas och en annan tjej, går att bygga mycket pre-selection med snap. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Ångest? Dålig självkänsla? bekräftelsebehov? - av trollface - 2016-04-18,10:05
RE: Ångest? Dålig självkänsla? bekräftelsebehov? - av TonightIsTheNight - 2016-04-18,11:41
RE: Ångest? Dålig självkänsla? bekräftelsebehov? - av sjoggaa - 2016-04-18,11:58
RE: Ångest? Dålig självkänsla? bekräftelsebehov? - av godsgift - 2016-04-18,17:05
RE: Ångest? Dålig självkänsla? bekräftelsebehov? - av Schlinus - 2016-04-22,09:27
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}