LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daygame – the way of the future?
|
2016-07-12,23:48,
|
|||
|
|||
RE: Daygame – the way of the future?
(2016-07-12,22:57)Clubbin Skrev: Jag hade kanske öppnat 5 brudar direkt tidigare i vår och felaktigt trott att jag kunnat dra slutsatser av det. Jag har nu målsättningen att approacha minst 10 brudar varje vecka för att få en känsla av vad som fungerar och inte. Denna veckas kvot är redan överträffats med enligt mig gott resultat. Nästan alla set hade bra flow, bra ögonkontakt och jag fick dem att skratta. AA minskade med antalet set speciellt de efter varandra men det är fortfarande rätt jävla nervöst. Grymt! Jävligt tungt i början, sen blir det bara lättare och lättare om du fortsätter öppna kontinuerligt. (2016-07-12,22:57)Clubbin Skrev: Avsluten har dock mer att önska. Jag brukar kolla dem i ögonen, säga att de verkar coola/sköna och att jag gärna skulle vilja träffa dem igen. Av totalt 16 st approaches så kanske jag lyckas fråga om de ville se igen i kanske 12 st fall (de andra fallen så hann de säga "hej då" innan jag hann förslå något). Av dessa 12 har jag två nummer, två nej och resten pojkvän. Jag har ingen bra replik när de drar upp pojkvännen så det brukar dö där men jag har en idé. Jag försöker göra det så enkelt som möjlgt, typ: "Jag vill träffa dig igen, har du lust att ta en drink någon dag?" å så sträcker jag mig mot fickan och tar upp mobilen som att det är självklart att hon ska ge mig sitt nr. Jag vet inte om det är bästa sättet och jag har provat massa annat också. Det är väldigt lätt att överanalysera, och skulle vara lite försiktig med att dra några slutsatser av dina 16 approaches. Kör på något du gillar, gärna lite dominant. (2016-07-12,22:57)Clubbin Skrev: Jag har också ett problem med att jag har lyckats skrämma en del tjejer när jag stoppat dem om de inte varit riktigt uppmärksamma på sin omgivning. Väldigt lätt hänt och katastrof för utgången. Se till att hon ser dig i god tid. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Daygame – the way of the future? - av Clubbin - 2016-07-12,22:57
RE: Daygame – the way of the future? - av fisk - 2016-07-12,23:48
RE: Daygame – the way of the future? - av joak - 2016-07-13,03:12
RE: Daygame – the way of the future? - av Siren - 2016-07-14,00:40
RE: Daygame – the way of the future? - av bcude - 2016-07-15,00:13
RE: Daygame – the way of the future? - av StayHungry - 2016-07-30,17:15
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Daygame ;) | Insecureboy | 3 | 2,335 |
2012-02-20,00:28 Senaste inlägg:: Insecureboy |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}