LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Avundsjuka
2016-07-13,00:10,
Avundsjuka
Har insett att jag har en tendens till att bli avundsjuk. Har väldigt stort "your mine"-tänk, inte så sjukt överdrivet men märker ändå att det är osunt.

Tex blir jag extremt lätt äcklad när man träffar nån tjej typ så börjar dom prata om sina gamla ex, fine om man nämner det då o då men om det pratas om det som om det vore ett intressant ämne för mig, just why? Ser verkligne inte hur det är relevant. Nämner typ aldrig mina gamla tjejer/ligg för den nuvarande mer än om det kommer på tal. Vad får tjejen ut av det liksom? Vice versa borde tjejen tänka tycker man.

Nu snacka jag med min gamla KK, skulle egentligen setts nästa helg (inte setts på 1,5månad) men har bokat utomlandsresa då. Snacka om att hon ska iväg snart också, hon o hennes tjejgäng brukar ragga upp rika killar att sova hos då staden dom festar i inte har tåg förrän morgonen eller w/e, så hon (säger iaf) att dom raggar upp dom men inte ligger. Sant eller itne, ingen aning.

Hursomhelst, så säger hon det lite på skämt, att dom är "lurimusar". Haha, lite kul so far. Men sen skickar hon en printscreen från en chatt med en dude därifrån och jag blir superäcklad direkt. Ville typ inte skriva mer. Visst, hon är inte bara min, men nånstans så blir jag äcklad av tanken att man horar ut sig för vadå, en sovplats?

Nån som känner igen vad jag menar? Kan iofs tycka just detta fall är rätt "extremt" från hennes sida just med printscreenen och till mig ,känns som något subtilt shittest eller nåt.

Nån som har tips på sätt att försöka inte bli berörd av sånt?

Meddelanden
Avundsjuka - av Nalirot - 2016-07-13,00:10
RE: Avundsjuka - av godsgift - 2016-07-13,18:21
RE: Avundsjuka - av Bruno - 2016-07-14,21:56
RE: Avundsjuka - av Show boat - 2016-07-19,14:59
RE: Avundsjuka - av godsgift - 2016-07-19,15:04

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}