LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur approacha
|
2016-11-15,13:48,
|
|||
|
|||
Hur approacha
Tjo. Jag har varit här på forumet som bystander en del. Betraktat för det mesta. Mycket har varit till inspiration och motivation att bli aktiv själv i sociala sammanhang med det motsatta könet. Men har nu stött på ett återkommande problem och vänder mig till er.
Jag förespråkar alltid approach i verkligheten framför virtuell sådan. Brukar leka med frågan "Hur träffades ni egentligen?". Och svaret "Jo vi matchade på tinder" eller "via internet" klickar inte för mig direkt. Även om jag är aktiv där också Iaaaaaf. Mina vänner har ibland påpekat att jag är modig för att jag vågar gå fram till tjejer i vardagen. Och visst det må stämma (har faktiskt genomfört en naked-man en gång, BRAVEHEART) MEN. Går sällan hela vägen. Efter att ha analyserat själva interaktionerna jag haft har jag kommit fram till följande: 1) jag ska undvika att inleda med en komplimang, exempel; Satan i gatan va snygg du är. Då blir det hela så uppenbart vad mina avsikter är. Dödar spänningen? I dunno. 2) försöka samtala lite mer innan jag går för numret. Här upplever jag dock att jag är sämst haha. Kanske för att jag inte är bekväm med detta ännu. 3) När jag lyckats hålla igång det en stund och jag själv upplever att jag har smörjt maskineriet tillräckligt så släpper de "he-he jag kanske borde sagt det tidigare men jag har pojkvän". Alltid den där jävla imaginära pojkvännen. När jag fått syn på en dam jag gillar är jag oftast lugn och sansad. Men så fort jag börjar traska mot henne ökar hjärtrytmen exponentiellt haha. Blir typ rädd att det ska spruta blod ur munnen när jag öppnar käften. Även om det är nice att känna hur kroppen kan reagera fuckar det upp rätt mycket när det gäller koncentration och hur man ska föra sig etc. Hur föreslår ni att jag ska utveckla det här? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur approacha - av Pack - 2016-11-15,13:48
RE: Hur approacha - av TonightIsTheNight - 2016-11-16,14:26
RE: Hur approacha - av bcude - 2016-11-16,21:14
RE: Hur approacha - av TonightIsTheNight - 2016-11-16,21:48
RE: Hur approacha - av RedBull - 2016-11-17,16:54
RE: Hur approacha - av Pienso - 2016-11-17,20:26
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}