LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur approacha
|
2016-11-16,21:14,
|
|||
|
|||
RE: Hur approacha
(2016-11-15,13:48)Pack Skrev: Tjo. Jag har varit här på forumet som bystander en del. Betraktat för det mesta. Mycket har varit till inspiration och motivation att bli aktiv själv i sociala sammanhang med det motsatta könet. Men har nu stött på ett återkommande problem och vänder mig till er. +1 på TITN, men ta inte vatten över huvudet direkt. Börja med 10min meditation varje dag och utöka vartefter för att inte känna att det genast blir övermäktigt. Bara du börjar göra det _regelbundet_, det är nyckeln. 1) Det krävs mycket balls att bara gå fram till någon främling vilket de flesta inte vågar, en komplimang är absolut inget fel och dödar ingen spänning, det är manligt att visa vad du känner. 2) Sikta på att samtala lite innan du tar nummer, hon måste ju veta varför och vem hon ger numret till. Ställ påståenden mer än frågor, lekfullt, lättsamt, retas, säg random saker. 3) Du utstrålar för lite "alfaness" om de tar upp det från ingenstans och det händer hela tiden, gissningsvis var konvon inte så bra eller så känner hon att du inte är i linje med det du säger och vad hon känner att du vill få ut av henne aka kongruent. Syftar mest på din inställning att "döda spänningen genom att visa dina avsikter". Ibland är det ett shit-test säg bara nåt i stil med: "kul, hoppas han behandlar dig bra, för det skulle jag aldrig göra " Fortsätt kötta på bara så släpper nervositeten mer och mer. Prova annars att göra det stegvis. Gå fram till 20 st och fråga om klockan, utöka sen till att fråga hur deras dag varit osv. vilket gör att du sätter mindre press på dig själv. Finns ett nyttigt program hos goodlookingloser du kan göra steg-för-steg. Prova olika saker. Gå inte alltid för numret, prova att gå på en insta-dejt i närheten direkt och glöm framförallt inte att ha roligt! Inget är misslyckanden, det är bara feedback på vad som funkar och inte. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur approacha - av Pack - 2016-11-15,13:48
RE: Hur approacha - av TonightIsTheNight - 2016-11-16,14:26
RE: Hur approacha - av bcude - 2016-11-16,21:14
RE: Hur approacha - av TonightIsTheNight - 2016-11-16,21:48
RE: Hur approacha - av RedBull - 2016-11-17,16:54
RE: Hur approacha - av Pienso - 2016-11-17,20:26
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}