LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
2016-12-13,00:57,
RE: Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
- Att sluta leva livet genom andra och istället leva livet genom sig själv. För många gånger har jag vaknat och kollat mejlen, youtube, fejjan, osv, för att se vad andra har för agendor som jag ska hoppa på. Numera så vaknar jag, gör mig själv stark först, och kör sedan på det som JAG vill göra, jag hoppar på min egen agenda så att säga.

- Alla känslor är som vågor på havet; bara surfa av dem tills de har lugnat sig, för det gör dem alltid. Detta lärde jag mig den hårda vägen med både milda och starka panikångestattacker som jag numera aldrig får. Även AA och rejection går över trots att dessa känns mer som "livshotande känslor".

- Gör dig själv stark först, alltid. Att börja morgonen med fysisk träning och bra kost lägger verkligen en bra "frame" för en på dagen, än att börja med sockerfyllda mjölflingor och att köra en morgonrunk. Att gå 1 mil varje dag för mig har verkligen gett mig bättre självrespekt och mer glädje som jag då kan dela med mig av.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.

Meddelanden
RE: Samlingstråd för era viktigaste insikter so far - av Entreprenören - 2016-12-13,00:57

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Lista det viktigaste egenskaperna players har tay 14 10,024 2015-12-23,20:06
Senaste inlägg:: Parafras

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}