LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad är era utmaningar just nu?
|
2016-12-13,01:03,
|
|||
|
|||
RE: Vad är era utmaningar just nu?
Ok, men med 10:or snackar vi alltså om kvinnor i den här standarden...
... och misstar oss inte för några halvdana stadsdrottningar från Motala typ. Antar jag? Men ja, alltså som vi snackade om i den där andra Tyler-tråden så känner jag visst att det finns ett värde med "game". Det största är väl att det får män att komma bort från det här beta provider-tänket och att kärlek är som man sett i sunkiga Hollywood-filmer. Det är 90% av hela grejen. Men jag är skeptisk till att det är just det som är det största problemet för mig och majoriteten här på forumet för att kontinuerligt kunna sätta på brudar av riktigt hög klass. Det är liksom andra faktorer som är avgörande, enligt Bruno. Men om jag nu ska resonera lite för min egen del här då. Ja, så är det väl först inte så ofta som man ser kvinnor av den där klassen här i Köpenhamn. För att ändå hitta crème de la crèmen som finns här i alla fall, så är det nog lättast att titta inne på "toppklubben". Blir ju svårt annars... Och att ha ett bord där är nog den största game changern. Har själv snackat eller smugit mig in till att kunna parasitera X antal gånger. Och där krävs det liksom inte mycket game och huxflux-tekniker för att säga "kom till vårt bord tjejer". Sen är det ju så att det är mer en blandning av dålig logistik, för dåliga kontakter för att fixa bra efterfest, och att det helt enkelt ställs större krav på utseende osv. som gjort att det inte blivit till att bädda en donna av topptrim ännu. Alltså jag gör väl ändå ganska okej nu och hittar ONS med tjejer som är typ 8:or (min skala) hyfsat regelbundet och typ var 2-3:e månad har jag lite chans på nån av riktigt hög standard. Fortsätter jag bara som vanligt så lär det ju gå vägen snart, tänker jag, men jag hade inte varit nöjd med det ändå. Måste ske bra oftare än så. Nu har jag inget större intresse av att dra ut i vintertider (tycker stämningen är betydligt sämre när man är ute, tjejer är blekare/fulare, det är kallt och jävligt osv). Så jag har väl gett upp Kph och utmaningen blir väl att dra in bra med cash och fixa en grym kropp igen kommande månader, som sen kan användas vilt i sommar eller när jag tänkt flytta utomlands (på riktigt) istället. Då ska det minsann blir fler bord, fler roliga och vilda kvällar. Ser fram mot det. (2016-12-12,21:45)tvbordet Skrev: En utmaning som jag personligen har och som stundtals kan dyka upp, är att jag i vissa situationer kan inbilla mig att folk ogillar mig. Något som kommer från ett tidigare jag och som jag kan uppleva som hinder. Självklart vet jag logiskt att det inte är sant och om det nu är det "vem fan bryr sig" men känslan kan dyka upp ibland och bromsa mig. Hur hanterar ni en sådan känsla? Självkänslan där. Kan ju bara säga som så att i mitt fall blev det faktiskt bättre med meditering (gör att det är lättare att vara i nuet och typ kväva bort sådana tankar). Men även att sätta mig ner och faktiskt ta reda på vilka mina egna värderingar är här i livet, varför jag anser just mina vara riktiga och sen hela tiden påminna mig om att jag ska leva efter dem - inte andras. Går ju även att öva på att "reframea" ens mindset i sådana situationer: www.dangerandplay.com/2014/05/18/frame-control-how-to-turn-your-problems-into-power/
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com
The less fucks you give, the more fucks you get. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}