LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad är era utmaningar just nu?
|
2016-12-13,02:34,
|
|||
|
|||
RE: Vad är era utmaningar just nu?
Med "10or" antar jag att du pratar enbart om utseendet? En intressant off-topic diskussion om detta är huruvida idén om "10or" (som å ena sidan är subjektivt) är en gynnande belief/frame att ha, som om det krävs "A-game" med dessa och kanske "B-game" med "8-9or", "C-game" med "7or" osv?
Jag spekulerar, för jag saknar erfarenheten just nu att påstå något med belägg, att behandla "10or" mer som "5or" eller "vilken tjej som helst" kan ha en kraftfullare effekt eftersom få killar gör det då många upplever att nu krävs det "A-game". Anta att man approacha en "10a" som bara får attraction för en bara för att, äré inte socialt okallibrerat då att komma med sitt "A-game" för att man antar att alla ens "10or" i världen inte kan känna instant attraction för en? Ajja, off-topic som sagt var, men intressant nonetheless. Skapar ny tråd om det ist. - Shittests: när jag väl får igång käften och allt flyter på med intresse å allt så blir det som ett farthinder jag krockar i när jag får ett ynka "skit" från tjejen. Det är som om någon sa "nej" till mig i en improviseringskurs istället för, "ja, och". Min utmaning är att ta "skit" från tjejer lättsamt, opersonligt och som om de vore småbarn som försöker spela tuffa eller coola. - Overgaming: när jag druckit lite för mkt och har fått igång käften så händer det att jag "övergejmar" tjejen ifråga, nästan som om jag utgår ifrån att jag kan förlora henne närsomhelst om jag inte "håller igång mitt game". Jag undrar om man kan råka "övergejma" precis som man kan "översälja" i business. - Liten stad(?): detta är min största mentala utmaning för jag vet inte om 50k inv. är lite eller mycket. Denna "träningsarena" finner jag då liten och då blir jag för perfektionistisk och vill maximera varenda set eller få utdelning för varje set som leder till något positivt på lång sikt (t.ex. harem/ny social cirkel med 70% tjejer).
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}