LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Klädpsykologi - strukturerade kläder vs kaoskläder?
2016-12-20,18:14,
RE: Klädpsykologi - strukturerade kläder vs kaoskläder?
(2016-12-20,16:58)AplAy Skrev: Fast å ena sidan så äré rätt skitsamma vad jag tycker om kläderna. Det är ju tjejernas perception som ska påverkas, inte min. En tanke jag därför haft med kläderna jag länkat var att dem kan uppfattas som "coola" av killar vilket gör att dem då behandlar en bra (passive social proof) och då vill tjejerna prata med en för att andra killar redan "social proofat" en. Era tankar/erfarenheter om den strategin?

Men om ni skulle få välja en kostym här åt mig (för att det är där jag köper just nu): https://www.zalando.se/man-klader-kostym...e&dir=desc vilken eller vilka skulle ni rekommendera? Jag tog från dyrast först (för kanske bäst/snyggast eller bliré Apple av det hela?).

Frågan är om man ska köra helsetskostym med fluga och allt. Kan ju framstå som om man gått fel och skulle på bröllop om man kmr in på en klubb eller krog med den! Big Grin

Lättast att avgöra vilken stil du ska ha beror på vilken typ av tjejer du vill ha, gillar du "rockiga" tjejer kan du börja klä dig som Russel Brand, gillar du "högklass" utbildade och affärskvinnor kanske kostymen passar bra? Simplaste är bara att kolla på de killar som har de tjejer du vill ha och börja klä dig som dem

Jag personligen skulle aldrig klä mig i kostym när jag går ut och nightgajmar, då garanterar det att du får betala när du går in i klubbar. Bättre att klä upp sig på ett stiligt sätt istället för kostym.

Det viktigaste när det gäller kläder är hur dem sitter. Du kan ta en kostym för 50kr (om det finns) skräddarsy den och du kommer se bättre ut än 90% rentav bara för att den passar dig.

Kolla upp "Magic_Fox" på insta, snubben har oerhört bra klädstil. Ryan Magin på youtube, som ger overall tips på hur du kan förbättra din yttre stil

Meddelanden
RE: Klädpsykologi - strukturerade kläder vs kaoskläder? - av ReeZ - 2016-12-20,18:14

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stora kläder Madrock 3 2,042 2012-05-09,18:58
Senaste inlägg:: Cruz
  Butiker som säljer kläder i stuk med fashiongate? russel 6 19,852 2012-03-16,03:03
Senaste inlägg:: Commander

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}