LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
it aint over as long as she talkt to you
2012-03-29,20:52,
it aint over as long as she talkt to you
Sylvester Skrev:Är detta verkligen bra??? No offence insecure, jag bara undrar. Verkar som att endel tyckte detta var skitfett, jag fick nästan bara olustkänslor. När man läser en konvo av tex valle kan tjejen ju va bitchig som FAN i början, precis som din, men han vänder det ganska snabbt och hon blir snart väldigt attraherad. Då får jag en känsla av fan vilken fet konvo! Men nu fick jag mer, blä, helt ärligt. Visst bra att du e persistance som fan, men är hon egentligen intresserad? Visst på slutet börjar hon öppna upp sig lite och hon ger ut sitt nummer, men kommer hon vilja träffa dig?

Jag hade iaf aldrig kunnat göra sådär över internet hade kännt mig som världens creepy stalker. Fast samtidigt svara hon ju hela tiden, hon hade väl också kunnat blocka dig liksom (om man nu kan det där)

Jag har styrt upp en träff med henne nästa vecka, men det stämmer som du säger den här tjejen är extremt bitchig, men jag fortsätter och nöta och sålänge tjejen fortsätter att prata med dig så är hon intresserad, hon har alternativet att blocka dig (man kan det) eller helt enkelt bara sluta svara. Om hon nu inte är attraherad av mig varför skulle hon då svara? Som du ser i texten så kvalificerar hon sig gång på gång fastän hon skriver att jag är ett creep, cp, dum i huvvet, borde söka hjälp. Hon testar min frame för att se om hon kan bryta den. Gång på gång på gång. Men hon lyckas inte.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink

Meddelanden
it aint over as long as she talkt to you - av Insecureboy - 2012-03-29,20:52

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}