LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips och råd angående snygg kollega
2017-09-25,20:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-09-25,20:45 av {2} tvbordet.)
RE: Tips och råd angående snygg kollega
(2017-09-25,15:10)Pharell Skrev: Haha, ja det enklaste hade varit om jag frågade henne men fan om det blir ett nej? Då kommer det bli sjukt pinsamt.

Har du andra förslag på hur jag kan vara mot henne för att eventuellt märka om det finns någonting där? SmileSmile

Den inställningen ska du inte ha? Tänk om landslaget i fotboll hade tänkt samma "Ok grabbar, nu går vi in och förlorar med 0-5" Funkar inte så!

Om det blir nej, vem är det pinsamt för? Svar hon, varför skulle det vara det för dig?
Och om det nu skulle mot förmodan skita sig ordentligt, vad har du att förlora? Svar inget förutom din tid. Du får med dit lärdomar istället isf. Och om du ställer frågan som något du ändå har planerat så är det ingen "dejt-dejt". Fråga henne att haka någonting som du ändå hade gjort den dagen.
Som exemplet tidigare eller haka lunch på jobbet på stan.

Var lite småretlig mot henne då och då på dagarna. Tjejer älskar att bli retade när dom är 10 och dom älskar det lika mycket när dom är 20, 30 och 40 osv.

Tips på hur du kan vara småretlig mot henne, säg följande vid nått tillfälle (nu vet jag inte vad du har för jobb men du fattar principen).
"Öka lite!"
"Kolla på klockan när hon är sen till möte och ta händerna på huvudet (facepalm) som om du vore rejält besviken"
"Härma hur hon sitter på stolen eller skriver på ett överdrivet sätt"

Behöver veta vad för jobb det är. Kontor eller golv eller vad för jobb?

Kola lite klipp från denna snubben så förklarar han principen med att småreta:
https://www.youtube.com/watch?v=pP-ILi7rtEk&t=39s

Meddelanden
RE: Tips och råd angående snygg kollega - av tvbordet - 2017-09-25,20:36

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips o råd angående tjej som leker "prize" benkosine 2 2,112 2017-11-19,22:20
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel
  tips på första dejten ställen Beerpong 4 3,193 2012-09-15,11:53
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}