LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta!
|
2012-04-02,00:57,
|
|||
|
|||
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta!
Är ganska my i gejmet men har ändå haft en helt okej utveckling så här långt. Tycker du att det är obekvämt att approacha och prata med 85-åriga tanter så är det utvecklande för dig att göra det. Handlar ju om att pusha sin comfort zone. Evilvalle har beskrivit sin utveckling i en tråd och han snackar där om hur han gejmade konstant i början i alla möjliga situationer i vardagen. Jag körde mycket daygame och gav då mig själv ganska enkla uppdrag, typ fråga efter vägen osv.. Fick världens kick av det första gångerna. Varför? Jo för att jag gjorde lyckades göra något utanför min comfort zone, vilket man mår så jävla bra av.
Fick tipset att ha mindsetet "approach=success" och då blir en diss inget misslyckande btw. ATT du vågar approacha är framgången. Går att applicera senare i processen också. ATT du vågar fråga efter numret=success. Att du vågar gå för kyssen=success. Utmana hela tiden dig själv och skit i vad utfallet blir. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! - av illusionisten - 2012-04-01,11:23
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! - av Insecureboy - 2012-04-01,13:23
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! - av illusionisten - 2012-04-01,18:39
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! - av devil - 2012-04-01,20:31
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! - av TheD - 2012-04-02,00:57
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}