LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
2012-04-04,21:53,
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Insecureboy Skrev:Njae asså du kör mer på "badboy" stilen, den stilen som jag förklarade här är att du går ut för att såra och krossa tjejer, dvs helt enkelt hämnas.

Badboy stilen har alltid varit min stil sen länge som jag kan minnas. Jag kommer fortfarande ihåg hur jag var så jävla modig när jag var 14 år dvs. När jag började 7an att gå fram till vilken tjej o tala direkt o göra vad jag ville, jag var sk. Klassens populäraste kille ända sen när jag började gymnasiet. men senare när jag började gymnasiet då blev jag ändrad som person just för att jag blev hjärntvättat av den svenska samhället under den tiden jag bodde i Sverige, när jag väl hamnade i gymnasiet så blev jag mobbad, utfryst av kompisar, tjejer shit testade mig hela tiden men jag fattade aldrig sånt och det ledde till att jag fick ännu mera dålig självförtroende dvs. Jag var inte samma person som innan och jag hade blivit en mesig chode. Min mindset hade förändrats totalt och trodde på fullaste allvar att tjejer var ute efter snygga killar, jag blev osäker i mig själv , när jag såg snygg tjej sa mina kompisar "du kommer aldrig få henne", kompisar spelade oxså roll i den kontexten.

Meddelanden
Dont do it, trust me its not the path you wanna take - av premium - 2012-04-04,21:53

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}