LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
|
2012-04-05,13:13,
|
|||
|
|||
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
premium Skrev:Självklart skyller jag, jag var inte samma person efter jag kom till Sverige, jag var ung och man blir lätt påverkad av omgivningen. Det är jätte lätt för dig o skriva sånt här att jag inte ska skylla på när du väl hittat lösningen men det betyder inte att allt är ens fel, det kan du tala om för någon som är vuxen men här i Sverige blir man konstant indoktrinerade av feministisk skit sedan barndomen. O att jag hamnade i Sverige när jag var 13 år hade jag tur. Nej, klart inte allt är ens fel, klart slumpen hade kunnat göra så att man hade tur och blev superbegåvad musiker/kalsongmodell/bra med tjejer från dag 1 = en natural eller whatever, helt sant. Men du missar poängen. Lösningen som du snackar om kommer enbart om du beter dig som att det ÄR ditt fel, eller åtminstone ser faktum i vitögat och inser att vad du än gör kan du inte förändra det som varit och det som påverkat dig. Det du kan påverka är din framtid. Jag är uppväxt helt och hållet i Sverige, jag var oskuld tills jag var 21, jag är närsynt och har intryckt bröstkorg jag behövt opereras för, all that good shit. Det hade jag lätt kunnat skylla på, men efter ett tag insåg jag att det inte skulle få mig det jag ville ha. Det är nämligen bara att arbeta för det du vill ha som får dig det, och det är väldigt svårt att göra när man använder sin energi åt att konstant gräma sig över att man hamnat där man hamnat. Så fråga dig själv, vad är det du vill ha? Vill du ha tillbaks ditt självförtroende från när du var 14? Well, du är i en bättre sits än de flesta som kommer hit, många har aldrig ens haft självförtroende med tjejer, så du har alla förutsättningar att få tillbaks det, det är bara att börja pusha dig själv och göra det du är obekväm med, sluta analysera. Tough love bro, men sluta gnäll och börja lev, tänk inte på det förflutna. Gör det nu, tacka mig sen.
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}