LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Folk som kommenterar ens längd
|
2012-04-12,20:36,
|
|||
|
|||
Folk som kommenterar ens längd
Jag är 1,99 m lång och alla, exakt alla, kommenterar min längd. Ibland när jag går förbi ett gäng småungar säger dem till varandra "kolla vad lång han är". När jag träffar nya människor frågar de alltid hur lång jag är, jag har börjat svara med "1,99 när jag inte har mina platåskor på mig" men det känns inte rätt. Följdfrågan är nästan alltid: "Spelar du basket?" "Nej" svarar jag och då förklarar de att det hade varit bra och hur jag bara kan lägga bollen i korgen.
En gång när jag stod i kön till subway så vände sig ett tjejgäng och tittade upp på mig som om de såg en luftballong och sa "fan vad lång du är". Jag blev helt chockad och det ända jag fick fram var ett "ja", sen var jag tyst och de beställde sin mat. Tänk, ett gäng fina flickor börjar prata med mig och jag bara står där som ett fån utan att ha något att säga. Att vara lång är peacooking, det gör att många öpnnar mig. Men jag vet inte hur jag ska utnyttja det. Så vad kan jag säga om folk kommenterar min längd? Hur lång är du? Vad lång du är! Spelar du basket? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}