LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Folk som kommenterar ens längd
|
2012-04-14,11:27,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-14,11:29 av {2} Insecureboy.)
|
|||
|
|||
Folk som kommenterar ens längd
Det har hänt att folk säger att en man måste vara lång ja, några som jag umgicks för ett tag sedan hade en jävla diskussion om det en gång att alla män som är under 180 är inte riktiga män. Alla där var ju självklart över 180 sen vände dom sig till mig och började rabbla om hur jobbigt det var att vara kort, hur det måste kännas att aldrig kunna bli en alfahane jämfört med dom. (Ni kan ju undra varför jag bröt upp med dom) Anyways jag blev så jävla trött när vi satt på det fiket och dom tjatade om det så jag reste mig helt enkelt upp gick över till nästa bord och öppnade upp en söt blondin och en halvsnygg brunett. Jag snackade med dom ett tag innan dom var tvugna att gå. Jag fick blondinens nummer sedan gick jag tillbaks till mitt bord visade telefonen och sa "Ja men om ni nu är så mycket mer manliga än mig borde ni kunna göra samma sak som jag gjorde nyss" Jag hade ju självklart en del tur att jag lyckades få hennes nummer men dom sa att jag måste ha känt henne från innan. Det där var ett gäng riktiga jävla chodes som inte inser att dom kan ha fel. Så ja det finns en del människor därute som kommer med sådana kommentarer.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}