LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
|
2012-04-18,15:26,
|
|||
|
|||
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Tjo
Har återigen träffat en brud ute som har pojkvän. Lyckades inte hångla med henne, men hon var intresserad och sugen. Vi bestämde att vi skulle ta en fika någon dag och så bytte vi nummer. Vi smsade lite den natten. Tror inte jag behöver printa ner dom smsen..Inget av värde Några dagar senare ringde jag henne precis som vi kommit överrens om. Hon svarade inte, men efter 1 minut ringde hon upp. Och det roliga var att hon ringde från jobbet där hon egentligen inte får ha med mobilen. Anyway, vi hade ett bra samtal och vi kom överrens om att vi skulle ses nu på torsdag. Jag sa att jag återkommer till henne med besked på vad vi ska göra. Jag är inte så mycket för att sitta å fika. Idag hörde jag av mig och sa at jag bokat in bowling tills imorgon. Hon svarade efter 30min: "Hej! Låter jättetrevligt! Men det låter också som en dejt och det känns en aning konstigt eftersom jag har sällskap, som du vet. SÅ måste säga nej till bowlingen tyvär. Kram" Fråga 1: Varför kunde hon tänka sig att fika? För att känna sig mindre elak mot sin pojkvän? Min känsla är att hon är intresserad. Kan tillägga att när vi träffades på krogen frågade jag rätt ut om hon har pojkvän, och hon sa ja...Men så la hon till att "han bor i sthlm". Ungefär som att hon ville förtydliga att han bor långt bort. Fråga 2: What to do now? BOkade av bowlingen, men vettifan vad jag ska svara...:confused: |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}