LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilka är de viktigaste teknikerna?
2012-04-21,15:51,
Vilka är de viktigaste teknikerna?
om du kan få en tjej till sängs med det du gör just nu så behöver du väl inte bättra på något?

Annars skulle jag säga att Compliance & Defiance är so far den starkaste tekniken jag har stött på. Denna är iofs väldigt svår att lära sig upplever jag, jag har testat denna 5 ggr och av dessa 5 gångerna har jag bara lyckats skapa attraktion en gång dock blev jag väldigt chockad av resultatet då hon i stort sett agerade som min slav.

Annars gillar jag push/pull väldigt mycket, brukar oftast använda mig utav denna på mina dejter skapar attraktion och blir en lekfull stämning men i mina ögon så är C&D helt klart den effektivaste tekniken och jag ska ge mig fan på att bemästra den även om en del dejter hädanefter förmodligen kommer sluta dåligt så vet jag att i slutändan så kommer det vara värt det, jag såg vad det gjorde mot hon på festen and thats what I want
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink

Meddelanden
Vilka är de viktigaste teknikerna? - av Insecureboy - 2012-04-21,15:51

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}