LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Era bästa tips på Studieteknik/böcker
2012-04-26,11:33,
Era bästa tips på Studieteknik/böcker
Ovanstående poster är skit bra inlärningsmetoder. Vid sidan av det här har jag alltid med mig mig massa foton samlade på en nyckelring som jag altid har i skolväskan för att hålla uppe motivationen.

När jag sitter och pluggar och plötsligt får massa negativa tankar som "varför gör jag det här?" "fan jag skulle kunna ha en fulltidsjobb och tjäna massa cash" osv. Så plockar jag fram dessa bilder och börjar bläddra.

Det är 10 bilder på riktigt snygga brudar som jag tänker " de här får jag knulla utan problem när jag är klar"
En bild på någon skön jävla strand "Hit drar jag sen 3ggr om året "
En bild på Audio r8:an röd " Den här kommer jag glida runt i när jag är klar".
En bild har jag klippt in mig själv ståendes brevid Kayne West, en där jag står brevid Russell Brand, en där jag står brevid Charlie Sheen. "När jag är klar kommer jag att tjäna så mycket cash och bli så grym att jag kommer kunna hänga med dem"
En bild där jag står med den Svenska kungen.
En bild där jag har klippt in mitt face på Jay cutlers kropp, tänker " Om jag gör och lär mig den här skiten så kommer jag tillslut ha så mycket kunskap om träning och kost så att jag vet exakt vad jag ska göra för att bli djävulskt krallig."

Förstora upp dig själv. Grandiosa. Dream Big!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".

Meddelanden
Era bästa tips på Studieteknik/böcker - av russel - 2012-04-26,11:33

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips på smycken Ansi 1 2,187 2018-06-12,20:48
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tips på feta tavlor till min fängelsecell Nalirot 1 2,245 2016-08-16,10:31
Senaste inlägg:: Vetinte
  6 tips som tydligen ska göra dig attraktivare krokodilen 17 15,991 2015-07-25,18:59
Senaste inlägg:: Willson
  Tips på utklädnad till halloween elias91 0 1,674 2013-10-21,18:00
Senaste inlägg:: elias91
  Mörkare röst, några tips? Fuckzoned 3 3,410 2013-02-13,13:35
Senaste inlägg:: MassRiot
  Böcker, teori och metoder för att lära sig att planera och värdera tid _Amigo_ 2 1,950 2012-09-09,09:42
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}