LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
2012-05-12,03:54,
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Vettorazzi Skrev:Tycker alpha dawg har ett bra förslag där, det är ofta mycket mer mentalt än fysiskt. Ett bra sätt att testa det för att know for sure är att runka med ett gummi för att se om det tar lika lång tid. Gör det inte det, well, då är det mentalt. Fantisera om andra kvinnor/situationer du varit i där du varit kåt som fan, tänk tankar som gör dig kåt, alltså dirty talka dig själv i ditt huvud. Det är vad du kan göra aktivt. Vad du ska försöka att sluta göra är att stressa upp dig och göra det till en big deal att komma. Alltså slappna av och ta det lugnt, fokusera på hur dina händer känns på hennes kropp och på hur din kuk känns i hennes fitta, icke på att komma. Lyckas du slappna av är detta 99% av hela problemet löst, lovar.

Well, prövade och det gick väl lite bättre iaf. Men jag kan komma på 10 sec under en avsugning om jag vill men fortf. problem med gummi. Som exempel, i veckan kom ett av mina KK's oanmäld över och överaskade mig iklädd riktigt höga klackar och trenchcoat med inget mer än hud på sig under haha.. Jag blir kåtare än en brunstig älgtjur och knullar bokstavligen skiten ur henne på köksbordet men tog mig säkert ändå stabila 35-40 min att komma!! Sad

Meddelanden
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt! - av Commander - 2012-05-12,03:54

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}