LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Krogtjej
|
2012-05-13,18:14,
|
|||
|
|||
Krogtjej
Fråga nummer 1. Ful tjejkompis? fettoval? Dessa karaktäristiska brukar medföra att de inte får så mycket attension och försöker då mer pajja och fokusera på de som gets it, istället för att jobba på sig själva. Allt för att försöka må bättre.
Åtgärd: Ta tillbaka henne från hennes kompis, släng upp na på axeln ala caveman stylish. Isolera. Men annars tyckte jag att du bra där som frågade efter nummer bara. Fråga nummer 2. Tänk inte på det, däremot ska DET inte gå före andra saker i ditt liv. Dvs, exempelvis, sitt inte och smsa/kolla mobiljäveln var 5:e minut när du pluggar. Fråga nummer 3. Jag hade nog skrivit " Du var jävligt snygg igår, dig vill jag kanske träffa igen." Överlag tänk inte så jävla mycket på just "vad ska jag skriva" Det fuckar upp huvudet. Däremot så är det lite paradoxalt sagt av mig eftersom att det spelar ju en stor roll hur vad och hur man skriver shit till brudarna. Annars grejjer som är "bra" är att vara rolig, framåt, dominant, sexuell. Lycka till
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Krogtjej - av russel - 2012-05-13,18:14
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}