LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bekräftelse beroende
2012-05-13,00:19,
Bekräftelse beroende
Känner att detta är ett problem jag har, att jag söker för mycket bekräftelse på något sätt. Händer framförallt i situationer där jag inte känner mig delaktig, kan t.ex vara samtal med personer jag känner där dom pratar med varandra och inte riktar någon uppmärksamhet till mig. Märker även i det kompis/studiegänget som vi är att jag typ blir avundsjuk på vissa av killarna som får mycket uppmärksamhet av tjejerna i gänget.

Sen mår jag prima dom dagarna när det känns som att alla vill prata med mig och tjejerna riktar uppmärksamheten till mig. Såhär pendlar det.

Känns som att jag får mycket uppmärksamhet när jag är i kompisgäng där jag ser mig själv som hög-status och tvärtom i andra kompisgäng. Så vill jag inte ha det.

Några förslag på vad jag kan göra för att ändra hur min hjärna ser på detta? Helst av allt vill jag att jag ska uppfatta alla som likvärdiga, men det kanske inte är möjligt i den delen jag är av livet nu och då kanske jag får försöka se mig själv som hög-status hela tiden istället.

Meddelanden
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-13,00:19
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-13,03:18
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-13,12:54
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-14,02:10
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-14,15:13
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-14,16:17

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}