LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bekräftelse beroende
2012-05-14,02:10,
Bekräftelse beroende
Kanon, det är viktigt att tänka på Smile

När det gäller det andra, alltså, du måste komma från ett headspace där du skiter i om du blir "utanför" eller inte i konversationen. Säg ingenting för att försöka imponera eller för att dom ska lägga märke till dig, prata för att du vill prata. Om ni pratar om någonting och du kommer på något som du tycker är relevant eller irrelevant, just say it och skit i reaktionerna. Du måste sluta filtrera allting genom "är det här okej eller inte okej att säga" och köra på din grej. Är det dina polare så kommer dom lyssna på det du har att säga, är det inte dina polare så spelar det väl ingen roll om dom dissar det Smile

Allt handlar om att du har inställningen att du är awesome och att din egen åsikt är mycket viktigare än andras åsikter för dig. Då bryr du dig inte om du är "utanför" eller inte. Det kan låta lite hybris-aktigt men jag tror att du förstår vad jag menar.

Om jag förstår dig rätt i exemplet så kan det vara så att dom här grabbarna snackar om någonting random, och du känner att du är "utanför" och du vill gärna ha någonting att bidra med så att dom andra ska lägga märke till dig. Det är bekräftelsesökande. Det du måste göra är att droppa "utanför" tänket helt, sluta värdera sån nonsens. Om du vill säga någonting så säg det. Om du inte har någonting att säga om det ämnet så låt dom surra då, det spelar ingen roll om du är "utanför" eller inte. Tycker du att det är ett tråkigt ämne så byt ämne, dra upp någonting som du tycker är kul att snacka om. Vill dom inte prata om det så är ett hett tips att byta polare Wink

Ska läsa lite i den andra tråden o se vad det står där. Ställ gärna fler frågor om du undrar.

Meddelanden
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-13,00:19
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-13,03:18
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-13,12:54
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-14,02:10
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-14,15:13
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-14,16:17

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}