LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bekräftelse beroende
|
2012-05-13,03:18,
|
|||
|
|||
Bekräftelse beroende
Tjena mannen, har varit där du är så jag vet vad som försiggår i din skalle.
Det jag kan säga på rak arm är att det är din inre dialog och dina handlingar är det som formar dig. Du måste bestämma dig för att sluta söka bekräftelse. Så fort du märker att du söker bekräftelse så lägg ner, fuck that. Acceptera inte sånt lamt beteende från dig själv. Du är bättre än så, det blir en nedåtgående spiral bara. En av grejerna man måste internalisera är att skita i vad andra tycker o tänker om en. Det som är grejen är att i nuläget är du beroende av din omgivning för att må bra, du låter andra bestämma kriterierna för att du ska må bra. Fuck man det är inte andras reaktioner som ska få dig att må bra, det är att du gör det som DU VILL. T.ex. låt säga att du raggar på en brud. Det som ska få dig att må bra är att DU raggar på tjejen, du gör någonting som du vill göra och som är bra för dig. Hur hon reagerar varesig det är bra eller dåligt ska inte inverka på ditt välbefinnande. Shift your focus from external -> internal Finns massor av tips jag skulle kunna ge dig egentligen, men alla dom här sakerna kommer lösa sig med tiden iom att du utvecklas som människa och pushar dig utanför din comfortzone. Att bli bättre med tjejer är egentligen det som kommer att hjälpa dig mest och snabbast då det automatiskt kommer ge dig ett bättre inner game, men det är samtidigt bra att jobba på hur du talar med dig själv då det kommer avgöra hur snabbt det kommer gå för dig. Hoppas det var till hjälp, ordbajsade på rätt bra där så säg gärna till om du vill att jag ska utveckla någonting. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-13,00:19
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-13,03:18
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-13,12:54
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-14,02:10
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-14,15:13
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-14,16:17
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}